📊 کارایی رسانههای جمعی در بازاریابی
🔸 برنامهریزی رسانه
🔸 ابزارهای استاندارد برنامهریزی
🔸 سنجههای برنامهریزی رسانه
🔸 ارتباط سهم بازار با GRPs
👤 سرکار خانم سحر مکی، مدیر بخش رسانۀ شرکت ادوان و معاون آموزشی مدرسۀ بازاریابی آو
🗓 شنبه، ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲
⏰ ساعت ۱۶ تا ۱۸
🏢 حضوری در سالن مادیران دانشکدۀ مدیریت و اقتصاد و آنلاین در پلتفرم محیط
✅ ثبتنام حضوری | ✅ ثبتنام آنلاین