Responsive Image

سیدعلیرضا میرباقری

استادیار مدیریت
دکتری مدیریت، دانشگاه صنعتی شریف (1398)

کلاس مجازی
Google Scholar
LinkedIn

راه‌های ارتباطی:

ایمیل: mirbagheri@sharif.edu
آدرس: دانشکده مدیریت و اقتصاد، طبقه چهارم، اتاق 410

علایق پژوهشی:

هوش مصنوعی در بازاریابی
استراتژی بازاریابی
مدیریت برند
بازاریابی دیجیتال
مدیریت تجربه مشتری
رشد کسب‌وکارهای دیجیتال و فناورانه

بیوگرافی

سید علیرضا میرباقری، استادیار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف می‌باشد. تخصص ایشان در حوزه مارکتینگ می‌باشد و در حال حاضر دروس مختلفی را در رشته MBA شریف در گرایش بازاریابی تدریس می‌کنند. ایشان همچنین مقالات مختلفی را در زمینه مدیریت برند، بازاریابی دیجیتال و استراتژی بازاریابی منتشر کرده‌اند و مقالاتی نیز در این حوزه‌ها در دست نگارش دارند. علاوه بر فعالیت‌های آکادمیک، ایشان در صنعت نیز حضور فعالی دارند و در حوزه‌های تدوین استراتژی‌های توسعه کسب و کار، استراتژی‌ بازاریابی، استراتژی برندینگ، مدیریت تجربه مشتری، و تحقیقات بازار با شرکت‌های مختلفی نظیر اسنپ‌فود، بیمه بازار، ازکی وام، همراه اول، گروه مپنا، و هلدینگ ارزش‌آفرینان فدک همکاری داشته‌اند.

تحصیلات

دکتری مدیریت (گرایش بازاریابی)، دانشگاه صنعتی شریف (1398)
کارشناسی ارشد MBA، دانشگاه صنعتی شریف (1389)
کارشناسی مهندسی صنایع، دانشگاه صنعتی شریف (1386)

سوابق شغلی آکادمیک

استادیار مدیریت، دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف (از سال 1401 تاکنون)
مدیر دوره MBA، دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف (از سال 1401 تاکنون)

تدریس

استراتژی بازاریابی (کارشناسی ارشد MBA)
مدیریت برند و ارتباطات بازاریابی (کارشناسی ارشد MBA)
بازاریابی دیجیتال (کارشناسی ارشد MBA)
مدیریت بازاریابی (کارشناسی ارشد MBA)
سمینار بازاریابی (در موضوعات رفتار مصرف‌کننده و استراتژی بازاریابی؛ دکتری مدیریت)

منتخب مقالات انگلیسی

Beyond the Bargain: Deciphering the Complexities of Food Choices in Light of Consumer Identity, 2024
Sedigheh Monavari, Iman Ahmadi, Nick Lee, SeyedAlireza Mirbagheri, and John Rudd
EMAC Annual Conference 2024, Bucharest, Romania
Consumers’ engagement with social media activation campaigns: Construct conceptualization and scale development, 2019
SeyedAlireza Mirbagheri and Manoochehr Najmi
Psychology & Marketing, 36(4), 376–394
Social Media Activation Campaigns: What Makes Them Engaging and How They Influence the Brand Image, 2018
SeyedAlireza Mirbagheri and Manoochehr Najmi
2018 Global Marketing Conference at Tokyo Proceedings, 744–754

منتخب مقالات فارسی

تاثیر آمیختگی مصرف‌کنندگان با برندها در رسانه‌های مجازی بر ارزش ویژه برند، 1398
سید علیرضا میرباقری و منوچهر نجمی
مجله مهندسی صنایع و مدیریت (علمی پژوهشی شریف)،  35.1 (2.2)، 139-149
رغبت مشتریان به مسابقات اینستاگرامی، مفهومی‌سازی و توسعه ابزار اندازه‌گیری، 1397
سید علیرضا میرباقری و منوچهر نجمی
فصلنامه علوم مدیریت ایران، 13 (52)، 22-49
فرار از تئوری عاملیت در تنظیم روابط بین کارفرما و پیمانکار در پروژه‌های خدمات حرفه‌ای، 1394
سید علیرضا میرباقری و علینقی مشایخی
فصلنامه پژوهش مدیریت در ایران، 19 (1)، 191-213