MBA - عملیات و زنجیره تامین

در این بخش سیلابس گرایش زنجیره تامین رشته MBA ارائه می‌شود.

روش های تحقیق در مدیریت Previous

Child Articles (16)

  • مدیریت زنجیره تامین

    مدیریت زنجیره تامین Supply Chain Management هدف کلی آشنا سازی دانشجویان با محرک های مدیریت شبکه تامین کنندگان و نقش آن در عملکرد سازمانی، بعلاوه ایجاد قابلیت تحلی و حل مسائل زنجیره تامین با هدف...

  • تدارکات و قراردادها

    تدارکات و قراردادها CONTRACTS & PROCUREMENT هدف کلی       آشنا نمودن دانشجویان علاقمند به مدیریت پروژه از منظر مدیریت امور خرید، مذاکره و عقد قرارداد برای اطمینان نسبت به تحقق اهداف اساسی انجام...

  • مدیریت پروژه

    مدیریت پروژه Project Management هدف کلی       آموزش و توانمندسازی دانشجویان دوره MBA در خصوص دانش مدیریت پروژه   اهداف ویژه      معرفی مدیریت پروژه و کاربردهای آن      معرفی ابزارها و تکنیک های...

  • مدیریت درآمد و قیمت گذاری

    مدیریت درآمد و قیمت گذاری PRICING AND REVENUE MNGMT هدف کلی        آشنایی با استراتژی‌ها و تکنیک‌های تعیین قیمت در بخش‌های مختلف کسب و کار، به خصوص خدمات.   سرفصل‏‌ها       نحوه ارزش‌گذاری مشتری   ...

  • مدیریت کیفیت

    مدیریت کیفیت Quality Management هدف کلی       آشنایی دانشجویان با مفاهیم بنیادین مدیریت کیفیت جامع و استانداردهای مرتبط مدیریتی است.   اهداف ویژه      شناسایی مولفه‌های اصلی مدیریت کیفیت جامع    ...

  • نظریه بازی برای مدیران

    نظریه بازی برای مدیران Game Theory for Managers هدف کلی        چهارچوبی برای تحلیل و پیش بینی رفتار و نتایج تعادل حاصل   اهداف ویژه        آشنایی با مفاهیم تئوری بازی‌ها   سرفصل‏‌ها        اصول...

  • مدیریت خدمات

    مدیریت خدمات Service Operations Management هدف کلی        با توجه به اهمیت روزافزون خدمات در اقتصاد جهانی هدف این درس آماده سازی دانشجویان برای فعالیت در این عرصه از طریق آشناسازی آنها با مفاهیم و...

  • مدیریت توسعه محصول

    مدیریت توسعه محصول Product Development Management هدف کلی هدف این دوره ایجاد درک درستی از مسائل مدیریتی در توسعۀ محصولات جدید است. دانشجویان به تیم­‌های کوچک توسعۀ محصول ملحق می‌­شوند تا فرآیند...

  • تجارت الکترونیک

    تجارت الکترونیک E-commerce هدف کلی تجارت الکترونیک مفهومی نوظهور است که فرآیند خرید، فروش یا مبادلۀ محصولات، خدمات و اطلاعات را از طریق شبکه­‌های کامپیوتری از جمله اینترنت توصیف می­‌کند. فناوری...

  • استراتژی عملیات

    استراتژی عملیات Operations strategy هدف کلی آشنایی دانشجویان با نحوه خلق مزیت رقابتی بواسطه عملیات   اهداف ویژه در این درس دانشجویان می آموزند که چگونه بهبود فرآیند،طراحی محصول و زنجیره تامین می...

  • مدیریت فروش و خرده‌فروشی

    مدیریت فروش و خرده‌فروشی Sales and Retailing Management هدف کلی         هدف از این درس آشنایی دانشجویان با انواع روش‌ها و مهارتهای مدیریت فروش و سازماندهی دپارتمان فروش شرکت‌ها می‌باشد. علاوه بر...

  • مدل­‌های کسب و کار پلتفرمی

    مدل‌­های کسب و کار پلتفرمی Platform Business Models هدف کلی این درس برای مدیران، مدیران اجرایی، سرمایه‌­گذاران و کارآفرینان علاقه‌­مند به ایجاد، مدیریت یا درک کسب‌وکارهای پلتفورمی طراحی شده است....

  • تحول دیجیتال

    تحول دیجیتال Digital Transformation هدف کلی         آشنایی با مفهوم تحول دیجیتال         آشنایی با چارچوب تحلیلی تحول دیجیتال        درک اهمیت بلوغ دیجیتال در سازمان        آشنایی با فرآیند حکمرانی...

  • مدیریت داده محور کسب و کار

    مدیریت داده محور کسب و کار BUSINESS ANALYTICS هدف کلی        آشنایی با روش‌های تحلیل داده‌ها با هدف استخراج بینش مدیریتی و بهبود تصمیم گیری مدیران- آشنایی با نحوه تحلیل داده با استفاده از نرم...

  • حقوق تجارت

    حقوق تجارت Business Law هدف کلی       آشنايي کلي و اوليه دانشجويان با نظام روابط بازرگاني و حقوق و قوانين تجارت   سرفصل‌‏ها ۱. تعاریف و مفهوم شناسی علم حقوق تعریف علم حقوق منابع علم حقوق تقسیمات...

  • روش های تحقیق در مدیریت

    روش های تحقیق در مدیریت Business Research Method هدف کلی        آشنایی با انواع روش های تحقیق در مدیریت   اهداف ویژه       انتخاب روش تحقیق مناسب با سوال تحقیق       نحوه تحلیل داده های تحقیق  ...