MBA - عملیات و زنجیره تامین
در این بخش سیلابس گرایش زنجیره تامین رشته MBA ارائه میشود.
Child Articles (16)
-
مدیریت زنجیره تامین
مدیریت زنجیره تامین Supply Chain Management هدف کلی آشنا سازی دانشجویان با محرک های مدیریت شبکه تامین کنندگان و نقش آن در عملکرد سازمانی، بعلاوه ایجاد قابلیت تحلی و حل مسائل زنجیره تامین با هدف...
-
تدارکات و قراردادها
تدارکات و قراردادها CONTRACTS & PROCUREMENT هدف کلی آشنا نمودن دانشجویان علاقمند به مدیریت پروژه از منظر مدیریت امور خرید، مذاکره و عقد قرارداد برای اطمینان نسبت به تحقق اهداف اساسی انجام...
-
مدیریت پروژه
مدیریت پروژه Project Management هدف کلی آموزش و توانمندسازی دانشجویان دوره MBA در خصوص دانش مدیریت پروژه اهداف ویژه معرفی مدیریت پروژه و کاربردهای آن معرفی ابزارها و تکنیک های...
-
مدیریت درآمد و قیمت گذاری
مدیریت درآمد و قیمت گذاری PRICING AND REVENUE MNGMT هدف کلی آشنایی با استراتژیها و تکنیکهای تعیین قیمت در بخشهای مختلف کسب و کار، به خصوص خدمات. سرفصلها نحوه ارزشگذاری مشتری ...
-
مدیریت کیفیت
مدیریت کیفیت Quality Management هدف کلی آشنایی دانشجویان با مفاهیم بنیادین مدیریت کیفیت جامع و استانداردهای مرتبط مدیریتی است. اهداف ویژه شناسایی مولفههای اصلی مدیریت کیفیت جامع ...
-
نظریه بازی برای مدیران
نظریه بازی برای مدیران Game Theory for Managers هدف کلی چهارچوبی برای تحلیل و پیش بینی رفتار و نتایج تعادل حاصل اهداف ویژه آشنایی با مفاهیم تئوری بازیها سرفصلها اصول...
-
مدیریت خدمات
مدیریت خدمات Service Operations Management هدف کلی با توجه به اهمیت روزافزون خدمات در اقتصاد جهانی هدف این درس آماده سازی دانشجویان برای فعالیت در این عرصه از طریق آشناسازی آنها با مفاهیم و...
-
مدیریت توسعه محصول
مدیریت توسعه محصول Product Development Management هدف کلی هدف این دوره ایجاد درک درستی از مسائل مدیریتی در توسعۀ محصولات جدید است. دانشجویان به تیمهای کوچک توسعۀ محصول ملحق میشوند تا فرآیند...
-
تجارت الکترونیک
تجارت الکترونیک E-commerce هدف کلی تجارت الکترونیک مفهومی نوظهور است که فرآیند خرید، فروش یا مبادلۀ محصولات، خدمات و اطلاعات را از طریق شبکههای کامپیوتری از جمله اینترنت توصیف میکند. فناوری...
-
استراتژی عملیات
استراتژی عملیات Operations strategy هدف کلی آشنایی دانشجویان با نحوه خلق مزیت رقابتی بواسطه عملیات اهداف ویژه در این درس دانشجویان می آموزند که چگونه بهبود فرآیند،طراحی محصول و زنجیره تامین می...
-
مدیریت فروش و خردهفروشی
مدیریت فروش و خردهفروشی Sales and Retailing Management هدف کلی هدف از این درس آشنایی دانشجویان با انواع روشها و مهارتهای مدیریت فروش و سازماندهی دپارتمان فروش شرکتها میباشد. علاوه بر...
-
مدلهای کسب و کار پلتفرمی
مدلهای کسب و کار پلتفرمی Platform Business Models هدف کلی این درس برای مدیران، مدیران اجرایی، سرمایهگذاران و کارآفرینان علاقهمند به ایجاد، مدیریت یا درک کسبوکارهای پلتفورمی طراحی شده است....
-
تحول دیجیتال
تحول دیجیتال Digital Transformation هدف کلی آشنایی با مفهوم تحول دیجیتال آشنایی با چارچوب تحلیلی تحول دیجیتال درک اهمیت بلوغ دیجیتال در سازمان آشنایی با فرآیند حکمرانی...
-
مدیریت داده محور کسب و کار
مدیریت داده محور کسب و کار BUSINESS ANALYTICS هدف کلی آشنایی با روشهای تحلیل دادهها با هدف استخراج بینش مدیریتی و بهبود تصمیم گیری مدیران- آشنایی با نحوه تحلیل داده با استفاده از نرم...
-
حقوق تجارت
حقوق تجارت Business Law هدف کلی آشنايي کلي و اوليه دانشجويان با نظام روابط بازرگاني و حقوق و قوانين تجارت سرفصلها ۱. تعاریف و مفهوم شناسی علم حقوق تعریف علم حقوق منابع علم حقوق تقسیمات...
-
روش های تحقیق در مدیریت
روش های تحقیق در مدیریت Business Research Method هدف کلی آشنایی با انواع روش های تحقیق در مدیریت اهداف ویژه انتخاب روش تحقیق مناسب با سوال تحقیق نحوه تحلیل داده های تحقیق ...