Responsive Image

آرش خلیلی‌نصر

استادیار مدیریت
مهندسی صنایع، دانشگاه تربیت مدرس (1391)

رزومه فارسی
رزومه انگلیسی
کلاس مجازی
Google Scholar
LinkedIn
Researchgate
سیویلیکا

راه‌های ارتباطی:

ایمیل: khalilinasr@sharif.edu
آدرس: دانشکده مدیریت و اقتصاد، طبقه سوم، اتاق 304

علایق پژوهشی:

مدیریت استراتژیک
اجرای استراتژی
کسب‌وکار بین‌الملل
بازاریابی استراتژیک
خرید و ادغام
استراتژی مالی
مدیریت تحول

مسولیت اجتماعی شرکت‌ها

بیوگرافی

آرش خلیلی‌نصر استادیار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف است که دکتری خود را در رشته مهندسی صنایع و از دانشگاه تربیت مدرس در سال 1391 کسب کرده‌است. علایق پژوهشی ایشان شامل مدیریت استراتژیک، اجرای استراتژی، کسب و کار بین الملل، بازاریابی استراتژیک، خرید و ادغام، استراتژی مالی، مدیریت تحول و مسئولیت اجتماعی شرکت ها است.

تحصیلات

دکتری مهندسی صنایع، دانشگاه تربیت مدرس (1391)
کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، دانشگاه تربیت مدرس (1386)
کارشناسی مهندسی صنایع، دانشگاه علم‌وصنعت (1384)

سوابق شغلی آکادمیک

استادیار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف (از سال ...)
استاد مدعو دانشگاه تربیت مدرس (از سال ... تا )

جوایز و افتخارات

پژوهشگر برتر، دانشگاه صنعتی شریف (سال 1401)
رتبه اول کنکور دکتری (سال 1387)
جایزه کارآفرینی شریف (سال 1386)

کتاب‌ها

مدیریت استراتژیک با رویکرد امروزی، انتشارات آریانا قلم (سال 1395)
کارآفرینی سازمانی، انتشارات دانشگاه تهران (سال 1393)

داوری مجلات بین‌المللی

Computer and Industrial Engineering
Journal of international financial markets, institutions and money
Journal of retailing and consumer services
European journal of industrial engineering
Entrepreneurship and sustainability issue
International journal of enterprise information systems
International journal of strategic decision sciences
International journal of advanced operations management

Brazilian journal of operations and production management

تدریس

برنامه‌ریزی استراتژیک
پیاده‌سازی استراتژی
مدیریت عملیات
زنجیره تامین
تئوری‌های مدیریت
کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع

فناوری اطلاعات

CSR marketing through social media and contextual effects on stakeholder engagement: a multinational cross-industry analysis, 2024
AK Nasr, M Rashidirad, V Yoganathan, AS Sadaghiani
Information Systems Frontiers 26 (3), 987-1004
What attributes affect customer satisfaction in green restaurants? An aspect-based sentiment analysis approach, 2024
M Shahhosseini, A Khalili Nasr
Journal of Travel & Tourism Marketing 41 (4), 472-490
Unveiling barriers to the integration of blockchain‐based circular economy and Industry 5.0 in manufacturing industries: A strategic prioritization approach, 2024
D Kannan, AS Amiri, MT Shaayesteh, AK Nasr, H Mina
Business Strategy and the Environment 33 (8), 7855-7886
An interval multi-criteria decision-making model for evaluating blockchain-IoT technology in supply chain networks, 2024
M Tavana, AK Nasr, AB Ahmadabadi, AS Amiri, H Mina
Internet of Things 22, 100786
An optimization model with a lagrangian relaxation algorithm for artificial internet of things-enabled sustainable circular supply chain networks, 2024
M Tavana, A Khalili Nasr, FJ Santos-Arteaga, E Saberi, H Mina
Annals of Operations Research 342 (1), 767-802
Prioritizing adoption barriers of platforms based on blockchain technology from balanced scorecard perspectives in healthcare industry: A structural approach, 2023
K Govindan, AK Nasr, M Saeed Heidary, S Nosrati-Abarghooee, H Mina
International Journal of Production Research 61 (11), 3512-3526
A multicriteria-optimization model for cultural heritage renovation projects and public-private partnerships in the hospitality industry, 2022
M Tavana, A Azadmanesh, AK Nasr, H Mina
Current Issues in Tourism 25 (22), 3709-3734
A private sustainable partner selection model for green public-private partnerships and regional economic development, 2022
M Tavana, AK Nasr, H Mina, J Michnik
Socio-Economic Planning Sciences 83, 101189
Circular economy adoption barriers: An extended fuzzy best–worst method using fuzzy DEMATEL and Supermatrix structure, 2022
K Govindan, AK Nasr, F Karimi, H Mina
Business Strategy and the Environment
A comprehensive framework for sustainable closed-loop supply chain network design, 2022
M Tavana, H Kian, AK Nasr, K Govindan, H Mina
Journal of Cleaner Production 332, 129777
The manifestation of luxury value dimensions in brand engagement in self-concept, 2022
N Ostovan, AK Nasr
Journal of Retailing and Consumer Services 66, 102939
Medical waste management during coronavirus disease 2019 (COVID-19) outbreak: A mathematical programming model, 2021
K Govindan, AK Nasr, P Mostafazadeh, H Mina
Computers & Industrial Engineering 162, 107668
A mathematical programming approach for equitable COVID-19 vaccine distribution in developing countries, 2021
M Tavana, K Govindan, AK Nasr, MS Heidary, H Mina
Annals of Operations Research, 1-34
A fuzzy weighted influence non-linear gauge system with application to advanced technology assessment at NASA, 2021
M Tavana, H Mousavi, AK Nasr, H Mina
Expert Systems with Applications 182, 115274