Responsive Image

ناصر کرمی

استادیار مدیریت
دکتر مهندسی صنایع و مدیریت، دانشگاه صنعتی توکیو (1387)

رزومه
وب‌سایت شریف
کلاس مجازی
Google Scholar
LinkedIn

راه‌های ارتباطی:

ایمیل: nr.karami@sharif.edu
آدرس: دانشکده مدیریت و اقتصاد، طبقه چهارم، اتاق 415

علایق پژوهشی:

مدیریت برند و تبلیغات
دیجیتال مارکتینگ
رفتار مصرف‌کننده

مدیریت ارتباط با مشتری و مدل‌های کسب‌وکار

بیوگرافی

ناصر کرمی استادیار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف است که دکتری خود را در مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه صنعتی توکیو در سال 1387 کسب کرده‌است. علایق پژوهشی ایشان شامل مدیریت برند و تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، رفتار مصرف‌کننده، مدیریت ارتباط با مشتری و مدل‌های کسب‌وکار است.

تحصیلات

دکتری مهندسی صنایع و مدیریت، دانشگاه صنعتی توکیو (1387)
کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، دانشگاه صنعتی شریف (1378)
کارشناسی مهندسی برق، دانشگاه صنعتی شریف (1372)

سوابق شغلی آکادمیک

استادیار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف (از سال 1389)

تدریس

مدیریت بازاریابی
مدیریت روابط با مشتریان
مدیریت سیستم‌های اطلاعات
مدیریت برند
مدیریت برند و تبلیغات
رفتار مصرف‌کننده
Investigating the impact of religious commitment on purchase of self-expressive brand products, 2020
SM Mirkhah, N Karami
Journal of Islamic Marketing 11 (2), 320-343
MEASURING INTERNAL BRAND EQUITY IN B2B SERVICE INDUSTRIES IN IRAN, 2018
ES Kashani, AB Naeini, H Gholizadeh
International Journal of Innovation Studies 7 (1), 68-86
A logical approach for implementing dynamic business rules, 2010
N Karami, J Iijima
Contemporary Management Research 6 (1)
Modeling dynamic business rules using a dynamic knowledge approach, 2007
N Karami, J Iijima
Industrial Engineering and Management Systems 6 (1), 72-82
A Dynamic Knowledge Approach for Dynamic Business Rules Modeling, 2006
N Karami, J Iijima