MBA - دروس پایه

در این بخش دروس پایه‌ی رشته‌ی MBA ارائه می‌گردد. این بخش شامل ... درس است که در ادامه به جزییات هر کدام اشاره خواهد شد.

زیرمحتواهای 8

  • اقتصاد مدیریت

    اقتصاد مدیریت Economics for Managers هدف کلی آموزش مبانی علم اقتصاد و شیوه تفکر اقتصادی به دانشجویان مدیریت اهداف ویژه آشنایی با مبانی علم اقتصاد خرد آشنایی با مبانی علم اقتصاد کلان آشنایی با نحوه...

  • برنامه‌ریزی استراتژیک

    برنامه‌ریزی استراتژیک Strategic Planning هدف کلی آشنایی دانشجویان با: مفهوم استراتژی و تفاوت آن با ماموریت، چشم انداز، تاکتیک، سیاست، بهبود عملیاتی و ... برنامه ریزی استراتژیک و تفاوت و ارتباط آن...

  • تحلیل‌های کمی در مدیریت

    تحلیل‌های کمی در مدیریت Quantitative analyzes for management هدف کلی این درس شما را با اصول پایه ای آمار، مدل‌های بهینه‌سازی و تحلیل داده برای بررسی و تحلیل مسائل مدیریتی و بهبود کیفیت تصمیم‌گیری...

  • حسابداری برای مدیران

    حسابداری برای مدیران Accounting for Managers هدف کلی آشنایی دانشجویان با مفاهیم اصلی حسابداری مالی و حسابداری مدیریت به نحوی که دانشجویان ضمن کسب بینش مناسبی از مبانی و فرآیندهای اصلی تهیه اطلاعات...

  • رفتار سازمانی

    رفتار سازمانی Organizational Behavior هدف کلی آشنایی با مبانی علوم رفتاری و کاربردهای آن در زندگی سازمانی اهداف ویژه آشنایی با مفهوم سازمان و جایگاه سازمان در جوامع امروزی آشنایی با مفهوم گسترده...

  • مدیریت بازاریابی

    مدیریت بازاریابی Marketing Management هدف کلی آشنایی دانشجویان با مفاهیم بنیادین مدیریت بازاریابی اهداف ویژه نحوه شناخت و فرموله کردن استراتژی بازاریابی از طریق STP و شکل‌دادن برنامه بازاریابی...

  • مدیریت عملیات

    مدیریت عملیات Operations Management هدف کلی هدف کلی این درس عبارت است از آشناسازی دانشجویان با زمینه‌های مختلف عملیات سازمانی که برای تحقق چشم انداز، اهداف و راهبردهای سازمان به طور سازگار با...

  • مدیریت مالی بنگاه‌ها

    مدیریت مالی بنگاه‌ها Corporate Finance هدف کلی ارائه مفاهیم اصلی در رابطه با سرمایه‌گذاری در دارایی‌ها (محسوس، نامحسوس، ...) و تامین منابع مالی (استقراض، فروش سهام، ...) اهداف ویژه آنچه مدیران مالی...