مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی
Marketing Management

هدف کلی

آشنایی دانشجویان با مفاهیم بنیادین مدیریت بازاریابی

اهداف ویژه

نحوه شناخت و فرموله کردن استراتژی بازاریابی از طریق STP و شکل‌دادن برنامه بازاریابی
جاری‌سازی استراتژی بازاریابی از طریق آمیخته بازاریابی

سرفصل‏‌ها

مقدمه و مفاهیم اصلی مدیریت بازاریابی
شناخت بازار
رفتار مصرف کننده
استراتژی و برنامه بازاریابی
شکل دادن استراتژی محصول
قیمت‌گذاری
کانال‌های توزیع
کانال‌های یکپارچه بازاریابی ( IMC )
شکل دادن روابط سودمند با مشتریان

مراجع

Kotler, Philip; Keller, Kevin L. and Chernev, Alexander (2021), “Marketing Management” , 16e, Global Edition, Pearson
Chernev Alexander (2020), The Marketing Plan Handbook, 6th Edition, Cerebellum Press
Chernev Alexander (2020), Strategic Brand Management, 3rd Edition, Cerebellum Press

رفتار سازمانی قبلی