MBA- بازاریابی

در این بخش دروس مربوط به گرایش بازاریابی رشته MBA ارائه می‌گردد.

یادگیری سازمانی قبلی

زیرمحتواهای 18

  • استراتژی بازاریابی

    استراتژی بازاریابی Marketing Strategy هدف کلی         هدف از این درس عمق بخشیدن به مفاهیم مرتبط با استراتژی بازاریابی و شناسایی فاکتورهای موثر در شکل دادن و پیاده‌­سازی آن است. استراتژی بازاریابی...

  • تحقیقات بازاریابی

    تحقیقات بازاریابی Marketing Research هدف کلی هدف از این درس آشنایی با روش های تحقیقات بازاریابی با تمرکز بر توانمند سازی دانش پژوهان در تحلیل و بدست آوردن شهود از داده ها و ارائه راهکارهای مدیریتی...

  • بازاریابی داده محور

    بازاریابی داده‌محور Data Driven Marketing   هدف کلی       هدف از این درس آشنایی دانشجویان با انواع روش‌ها و مهارت­‌های تدوین استراتژی‌ها و تاکتیک‌های بازاریابی مبتنی بر تجزیه و تحلیل پیشرفته...

  • بازاریابی دیجیتال

    بازاریابی دیجیتال Digital Marketing هدف کلی        هدف از این درس آشنایی دانشجویان با انواع رویکردها، روش‌ها و مهارت‌های بازاریابی دیجیتال برای حضور موثر شرکت‌ها در فضای مجازی می‌باشد.   اهداف ویژه...

  • مدیریت برند و ارتباطات بازاریابی

    مدیریت برند و ارتباطات بازاریابی Brand Management and Marketing Communications   هدف کلی          هدف از این درس آشنایی دانشجویان با مراحل و فرآیندهای برندسازی و مدیریت برند در طول زمان می‌باشد....

  • مدیریت فروش و خرده‌فروشی

    مدیریت فروش و خرده‌فروشی Sales and Retailing Management هدف کلی         هدف از این درس آشنایی دانشجویان با انواع روش‌ها و مهارتهای مدیریت فروش و سازماندهی دپارتمان فروش شرکت‌ها می‌باشد. علاوه بر...

  • مدیریت درآمد و قیمت گذاری

    مدیریت درآمد و قیمت گذاری PRICING AND REVENUE MNGMT هدف کلی         آشنایی با استراتژی‌ها و تکنیک‌های تعیین قیمت در بخش‌های مختلف کسب و کار، به خصوص خدمات.   سرفصل‏‌ها        نحوه ارزش‌گذاری مشتری...

  • بازاریابی کارآفرینانه

    بازاریابی کارآفرینانه Entrepreneurial Marketing   هدف کلی        بازاریابی به ویژه در شرایط کارآفرینی، زمانی که اغلب، زمان، پول و استعداد بازاریابی محدودی برای حضور در بازار شلوغ وجود دارد، اهمیت...

  • نظریه بازی برای مدیران

    نظریه بازی برای مدیران Game Theory for Managers هدف کلی        چهارچوبی برای تحلیل و پیش بینی رفتار و نتایج تعادل حاصل   اهداف ویژه        آشنایی با مفاهیم تئوری بازی‌ها   سرفصل‏‌ها        اصول...

  • رفتار مصرف­‌کننده

    رفتار مصرف­‌کننده  Consumer Behaviour هدف کلی         هدف از این درس عمق‌بخشیدن به مفاهیم مرتبط با رفتار مصرف­‌کننده و درک این موضوع است که رفتار مصرف‌­کننده در بازار تحت تاثیر چه فاکتورهایی قرار...

  • مدیریت داده محور کسب و کار

    مدیریت داده محور کسب و کار BUSINESS ANALYTICS هدف کلی        آشنایی با روش‌های تحلیل داده‌ها با هدف استخراج بینش مدیریتی و بهبود تصمیم گیری مدیران- آشنایی با نحوه تحلیل داده با استفاده از نرم...

  • یادگیری ماشین

    یادگیری ماشین Machine Learning هدف کلی        آموزش استفاده از هوش مصنوعی در اقتصاد مالی و مدیریت سرمایه گذاری   اهداف ویژه        ارتباط بین یادگیری ماشین مالی و اقتصاد سنجی   سرفصل‌‏ها      ...

  • کسب و کار بین المللی

    کسب و کار بین المللی International Business هدف کلی        آشنایی با محتوا و فرآیندهای گسترش بازار بین المللی   اهداف ویژه       تئوری­های سرمایه گذاری و ورود به بازارهای بین الملل       تحلیل محیط...

  • مدیریت خدمات

    مدیریت خدمات Service Operations Management هدف کلی        با توجه به اهمیت روزافزون خدمات در اقتصاد جهانی هدف این درس آماده سازی دانشجویان برای فعالیت در این عرصه از طریق آشناسازی آنها با مفاهیم و...

  • مدیریت توسعه محصول

    مدیریت توسعه محصول Product Development Management هدف کلی هدف این دوره ایجاد درک درستی از مسائل مدیریتی در توسعۀ محصولات جدید است. دانشجویان به تیم­های کوچک توسعۀ محصول ملحق می­شوند تا فرآیند توسعۀ...

  • مدیریت کیفیت

    مدیریت کیفیت Quality Management هدف کلی آشنایی دانشجویان با مفاهیم بنیادین مدیریت کیفیت جامع و استانداردهای مرتبط مدیریتی است.   اهداف ویژه شناسایی مولفه‌های اصلی مدیریت کیفیت جامع یادگیری ابزارها...

  • حقوق تجارت

    حقوق تجارت Business Law هدف کلی       آشنايي کلي و اوليه دانشجويان با نظام روابط بازرگاني و حقوق و قوانين تجارت   سرفصل‌‏ها ۱. تعاریف و مفهوم شناسی علم حقوق تعریف علم حقوق منابع علم حقوق تقسیمات...

  • روش های تحقیق در مدیریت

    روش های تحقیق در مدیریت Business Research Method هدف کلی        آشنایی با انواع روش های تحقیق در مدیریت   اهداف ویژه       انتخاب روش تحقیق مناسب با سوال تحقیق       نحوه تحلیل داده های تحقیق  ...