بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال

Digital Marketing

هدف کلی

       هدف از این درس آشنایی دانشجویان با انواع رویکردها، روش‌ها و مهارت‌های بازاریابی دیجیتال برای حضور موثر شرکت‌ها در فضای مجازی می‌باشد.

 

اهداف ویژه

     آشنایی با استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال

     آشنایی با توسعه محصول، قیمت‌گذاری و کانال‌های توزیع و فروش در فضای مجازی

     آشنایی با ارتباطات بازاریابی دیجیتال و کسب مهارت‌های لازم بازاریابی دیجیتال برای سطوح مدیریتی و کارشناسی

 

سرفصل‌ها

     ملاحظات توسعه محصول و قیمت‌گذاری در عصر دیجیتال

     تجارت الکترونیک، کانال‌های توزیع و فروش، و تحول

     خرده فروشی در عصر دیجیتال

     استراتژی اومنی چنل و تجربه یکپارچه خرید مشتری در فضای آنلاین و آفلاین

     تجربه کاربری و اصول طراحی کاربر پسند در اپلیکیشن و سایت

     بازاریابی محتوایی

     بهینه سازی موتورهای جستجو ( SEO )

     تبلیغات در موتور جستجوی گوگل و تبلیغات بنری در سایت‌ها

     بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی

     بازاریابی ایمیلی و موبایلی

     آشنایی با ابزارها و روش‌های تجزیه و تحلیل داده‌های بازاریابی دیجیتال

     بهینه سازی کمپین‌ها با کمک روش‌های آزمایشی و ابزارهای تحلیلی پیشرفته

     اتوماسیون بازاریابی

منابع

Stokes, R. (2018). EMarketing: The essential guide to marketing in a digital world. Quirk eMarketing

..Larson, J., & Draper, S. (2020). Digital marketing essentials. Stukent, Inc

Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. (2019). Digital marketing: strategy, implementation & practice. Pearson UK

بازاریابی داده محور قبلی