بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال
Digital Marketing
هدف کلی
هدف از این درس آشنایی دانشجویان با انواع رویکردها، روشها و مهارتهای بازاریابی دیجیتال برای حضور موثر شرکتها در فضای مجازی میباشد.
اهداف ویژه
آشنایی با استراتژیهای بازاریابی دیجیتال
آشنایی با توسعه محصول، قیمتگذاری و کانالهای توزیع و فروش در فضای مجازی
آشنایی با ارتباطات بازاریابی دیجیتال و کسب مهارتهای لازم بازاریابی دیجیتال برای سطوح مدیریتی و کارشناسی
سرفصلها
ملاحظات توسعه محصول و قیمتگذاری در عصر دیجیتال
تجارت الکترونیک، کانالهای توزیع و فروش، و تحول
خرده فروشی در عصر دیجیتال
استراتژی اومنی چنل و تجربه یکپارچه خرید مشتری در فضای آنلاین و آفلاین
تجربه کاربری و اصول طراحی کاربر پسند در اپلیکیشن و سایت
بازاریابی محتوایی
بهینه سازی موتورهای جستجو ( SEO )
تبلیغات در موتور جستجوی گوگل و تبلیغات بنری در سایتها
بازاریابی در رسانههای اجتماعی
بازاریابی ایمیلی و موبایلی
آشنایی با ابزارها و روشهای تجزیه و تحلیل دادههای بازاریابی دیجیتال
بهینه سازی کمپینها با کمک روشهای آزمایشی و ابزارهای تحلیلی پیشرفته
اتوماسیون بازاریابی
منابع
Stokes, R. (2018). EMarketing: The essential guide to marketing in a digital world. Quirk eMarketing
..Larson, J., & Draper, S. (2020). Digital marketing essentials. Stukent, Inc
Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. (2019). Digital marketing: strategy, implementation & practice. Pearson UK