مدیریت کیفیت
مدیریت کیفیت
Quality Management
هدف کلی
آشنایی دانشجویان با مفاهیم بنیادین مدیریت کیفیت جامع و استانداردهای مرتبط مدیریتی است.
اهداف ویژه
شناسایی مولفههای اصلی مدیریت کیفیت جامع
یادگیری ابزارها و تکنیکهای کاربردی در مدیریت کیفیت
آشنایی با استانداردهای مدیریتی
سرفصلها
مفاهیم، تعاریف
سیرتاریخی مدیریت کیفیت
نظریهپردازان اصلی در حوزه مدیریت کیفیت
فاکتورهای موثر بر مدیریت کیفیت
ابزارهای پایهای مدیریت کیفیت
ابزارهای نوین مدیریت کیفیت
مدلهای تعالی سازمانی و جوایز کیفیت
سیستمهای مدیریت کیفیت
منابع
مونتگومری، داگلاس سی (1386)، کنترل کیفیت آماری، ترجمه رسول نورالسنا، دانشگاه علم و صنعت.
نجمی، منوچهر (1398)، مدل 2020 از ایده تا عمل، سازمان مدیریت صنعتی.
مرکز تعالی سازمانی (1400)، الگوی تعالی سازمانی ویرایش 1400، سازمان مدیریت صنعتی
Thomas Pyzdek (2013), The Handbook for Quality Management, Second Edition: A Complete Guide to Operational Excellence, McGraw Hill.
D.R. Kiran (2016),Total Quality Management: Key Concepts and Case Studies 1st Edition, Butterworth-Heinemann.
Dale H Besterfield et.al. (2013),Total Quality Improvement, Kindle Edition, ASIN: B00H12XGUQ