MBA - دروس پایه
در این بخش دروس پایهی رشتهی MBA ارائه میگردد. این بخش شامل ... درس است که در ادامه به جزییات هر کدام اشاره خواهد شد.
زیرمحتواهای 8
- 
					اقتصاد مدیریتاقتصاد مدیریت Economics for Managers هدف کلی آموزش مبانی علم اقتصاد و شیوه تفکر اقتصادی به دانشجویان مدیریت اهداف ویژه آشنایی با مبانی علم اقتصاد خرد آشنایی با مبانی علم اقتصاد کلان آشنایی با نحوه... 
- 
					برنامهریزی استراتژیکبرنامهریزی استراتژیک Strategic Planning هدف کلی آشنایی دانشجویان با: مفهوم استراتژی و تفاوت آن با ماموریت، چشم انداز، تاکتیک، سیاست، بهبود عملیاتی و ... برنامه ریزی استراتژیک و تفاوت و ارتباط آن... 
- 
					تحلیلهای کمی در مدیریتتحلیلهای کمی در مدیریت Quantitative analyzes for management هدف کلی این درس شما را با اصول پایه ای آمار، مدلهای بهینهسازی و تحلیل داده برای بررسی و تحلیل مسائل مدیریتی و بهبود کیفیت تصمیمگیری... 
- 
					حسابداری برای مدیرانحسابداری برای مدیران Accounting for Managers هدف کلی آشنایی دانشجویان با مفاهیم اصلی حسابداری مالی و حسابداری مدیریت به نحوی که دانشجویان ضمن کسب بینش مناسبی از مبانی و فرآیندهای اصلی تهیه اطلاعات... 
- 
					رفتار سازمانیرفتار سازمانی Organizational Behavior هدف کلی آشنایی با مبانی علوم رفتاری و کاربردهای آن در زندگی سازمانی اهداف ویژه آشنایی با مفهوم سازمان و جایگاه سازمان در جوامع امروزی آشنایی با مفهوم گسترده... 
- 
					مدیریت بازاریابیمدیریت بازاریابی Marketing Management هدف کلی آشنایی دانشجویان با مفاهیم بنیادین مدیریت بازاریابی اهداف ویژه نحوه شناخت و فرموله کردن استراتژی بازاریابی از طریق STP و شکلدادن برنامه بازاریابی... 
- 
					مدیریت عملیاتمدیریت عملیات Operations Management هدف کلی هدف کلی این درس عبارت است از آشناسازی دانشجویان با زمینههای مختلف عملیات سازمانی که برای تحقق چشم انداز، اهداف و راهبردهای سازمان به طور سازگار با... 
- 
					مدیریت مالی بنگاههامدیریت مالی بنگاهها Corporate Finance هدف کلی ارائه مفاهیم اصلی در رابطه با سرمایهگذاری در داراییها (محسوس، نامحسوس، ...) و تامین منابع مالی (استقراض، فروش سهام، ...) اهداف ویژه آنچه مدیران مالی... 
