مدیریت درآمد و قیمت گذاری

مدیریت درآمد و قیمت گذاری

PRICING AND REVENUE MNGMT

هدف کلی

       آشنایی با استراتژی‌ها و تکنیک‌های تعیین قیمت در بخش‌های مختلف کسب و کار، به خصوص خدمات.

 

سرفصل‏‌ها

      نحوه ارزش‌گذاری مشتری

     رویکردهای سنتی به تعیین قیمت

     تقسیم بازار و تعیین قیمت‌های مختلف

     ایجاد نسخه‌های مختلف محصول

     قیمت گذاری در شرایط رقابتی

     پیش بینی قیمت

     مدیریت تخفیف

     تغییر دینامیک قیمت

 

منابع

NAGLE, Thomas T., and John E. HOGAN. “The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Growing More Profitably”, 5th edition, 2011, Prentice Hall

Phillips, Robert. “Pricing and Revenue Optimization”, Stanford University Press, 2005

Michael V. Marn, Eric V. Roegner, and Craig C. Zawada (2010) by McKinsey, “The Price Advantage”, 2nd edition, John Wiley.

Robert J. Dolan, Hermann Simon, “Power pricing: How Managing Price Transforms the Bottom Line”, 1997, Free Press

مدیریت پروژه قبلی